Welcome to Deagle.pl - Najlepsze serwery CS:GO | CS:1.6

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji forum. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się będziesz mógł dodawać własną treść oraz odpowiadać do istniejącej. Będziesz mógł dostosować swój profil, otrzymywać oraz rozdawać punkty reputacji jako nagrodę za dodanie pomocnej treści, dostaniesz również własny komunikator, dzięki któremu będziesz mógł pisać prywatnie z innymi użytkownikami. Oraz wiele, wiele więcej! Ten komunikat zniknie po zalogowaniu się.

kamilos380

[PRZYJĘTY] kamilos

1. Twój nick: kamilos380

2. Jak długo grasz na serwerze: gram od roku, ale nie bywałem zbyt często

3. Masz admina na innym serwerze: na FFA ( aczkolwiek serwer już nie istnieje )

4. Czy byłeś karany: Nie byłem

5. Masz konto steam: Tak

6. Twój adres IP: 192.168.1.101

7. Dlaczego Ja: Ostatnio grając na serwerze Tiger zapytał czy nie chciałbym zostać adminem, ponieważ miałem już admina na FFA i jestem osobą zaufaną i jestem chętny podjąć się adminowaniu na tym serwie

8. Ile masz lat: za pół miesiąca będzie 18

9. Nick Steam/SteamID: kamilos380 / 0:1:85897777

10. Staż w CS 1.6: 9 lat

11. Znajomość amxx: 8/10

12. Ile grasz dziennie: ciężko powiedzieć, ale w wolnych chwilach na pewno będę się meldował na serwie

13. Godziny w jakich grasz: zależy od dnia, ale zazwyczaj wieczorami

14. Sprawny mikrofon: tak

15.Doswiadczenie w adminowaniu (1-10): 9

16. Potwierdzam, że jestem gotowy i posiadam umiejętności w adminowaniu na serwerze FFA+BF2: potwierdzam

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siema w zasadzie to podanie to tylko formalnosc :) oczywiscie jestem na TAK !!

Uzasadniac nie bede bo nie ma najmniejszego sensu , wszyscy chyba wiedza co mam na mysli , jedyne co moge dodac to modlitwa do Pana o wiecej takich ludzi :) 

SE7EN.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach