Welcome to Deagle.pl - Najlepsze serwery CS:GO | CS:1.6

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji forum. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się będziesz mógł dodawać własną treść oraz odpowiadać do istniejącej. Będziesz mógł dostosować swój profil, otrzymywać oraz rozdawać punkty reputacji jako nagrodę za dodanie pomocnej treści, dostaniesz również własny komunikator, dzięki któremu będziesz mógł pisać prywatnie z innymi użytkownikami. Oraz wiele, wiele więcej! Ten komunikat zniknie po zalogowaniu się.

Domciu

Jak Wam się widzi mapcycle?

Witam, kieruje do Was pytanko jak w tytuł tematu. Czy chcielibyście by na serwerze były grane jedynie ESL'owe mapy, ESL + kilka innych czy mapcycle podoba Wam się taki jaki jest. Jest to pytanie czysto formalne, ponieważ chce poznać Wasze zdanie i opinie związane z tym tematem.
Rozmawiałem już z moimi pomocnikami i byli oni zdania, że czas najwyższy coś tutaj pozmieniać. Nie chce byście rzucali dokładnymi nazwami map, jedynie co o tym sądzicie.
Potraktujcie sprawę poważnie, bo chyba chcemy by serwer był najlepszym serwerem na serwerowni prawda? :)

Pozdrawiam i liczę na szybki odzew, @Domciu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moim zdaniem same mapy ESLowe są trochę nudne. Można dodać kilka niestandardowych oraz kilka małych map, typu awp_india, aim_map. Na chwilę obecną graczy jest mniej, niż więcej i granie dużych map 2 vs 2 jest trochę męczące.
Poza tym czy jest możliwość, aby zamiast mapcyclu było normalne głosowanie oraz rtv? Albo chociaż losowo wybierane mapy z mapcycle. Jeśli nie to chociaż plugin, który umożliwia zmianę na małą mapę, gdy jest określona ilość mapy (nie pamiętam jak się dokładnie nazywa, ale gracze wpisują mała mapa i kilku głosach następuje zmiana).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zacznijmy od tego ze mapy na tym serwerze sa najmniejszym problemem ;) 

Nie wiem co tam teraz jest wgrane przydalby sie jakis opis na forum, ale moge powiedziec z tego co zagralem troche. Nie wiem ile tam jest odznak i co dokladnie daja, ale gracze biegaja po calej mapie wiedza ze przecietny gracz gowno im zrobi. Maja po nwm ile hp i kamizelki do tego kondycji tez nwm ile, moim zdaniem to jest przesada. Myslicie ze wam gracze beda nowi grac jak kurde nikogo zabic nie beda mogli, wiem ze to bf2, ale wydaje mi sie ze jest przesadzone. I od tego bym zaczal przy kierowaniu sie zmianami na serwerze. Nastepna sprawa to noz, rozumiem kazdy ma swoj gust, ale sadze ze wiekszosc wolala by standardowy noz z csa. Do tego te odrzucanie przy "dziabnieciu" nie wiem czy to przez odznake czy przez co, ale to jest slabe. Kolejna sprawa napisy na calym ekranie w hud wiecej wyswietlac sie nie da ? po grom to komu. Proponuje wywalic tez te obstawianie na graczy zawala ekran w dodatku trzeba klikac, wole nie zarobic niz klikac jakies zaklady ;D Mapy ESL nie sadze to jest serwer BF2 ktory malo ma wspolnego z ESL mapy cos typu westwood, nuke, aztec, a nie jakies wynalazki jak to bylo jakis czas temu, proponuje tez wywalic mapy typu wiocha, fy pool day, crazy jump wiem ze jak jest malo graczy to dobrze to grac, ale powiem wam ze gracze specjalnie tak nie uwazaja, a mala mapa sprzyja tylko w tym zeby ci co maja 100000000 odznak nalapali jak najwiecej fragow, mozna dac mala mape ale bez przesady, taka zeby za bardzo nie dalo sie rashowac. W nocy male mapy ? slaby pomysl bo sa gracze ktorzy wogule nie chca grac na takim czyms wiec praktycznie sami sobie blokujecie graczy ;) mozna dac ze od jakiejs tam godziny dac na poczatku mapy vote czy chca mniejsza mape wtedy bedzie wybor. Do map mozna by bylo dodac mape na awp moim zdaniem najlepsza byla by awp_city i mape na kosy 35hp tak zeby kosa zabijala kazdego na hita. I tak ludzie z odznakami maja przewage w szybkosci i pewnie w wysokosci skoku. To samo tyczy sie mapy awp. Mysle ze to by bylo na tyle poki co ;)

// Dzięki za owy wywód, ale ma się on nijak do tematu i pytania jakie postawiłem w nazwie tematu. Takie rzeczy możesz pisać w propozycjach zmian na serwerze.
Domciu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
21 godzin temu, GUCCILOUIS napisał:


Poza tym czy jest możliwość, aby zamiast mapcyclu było normalne głosowanie oraz rtv?

Zdecydowanie jestem za sposobem głosowania :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

można zrobić też mapcykl ale tak zeby mozna bylo glosowac , i zeby mapy nie byly grane czescien niz co 3 lub 5 , fakt ze ludzie beda wtedy wybierac standardowe ale moze to ludzi tez przyciagnie ,a co do map ESl to nie rób z serwera ffa serwera tp bo to nic dobrego nie przyniesie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

Policy

Wszystkie treści lub materiały zawarte na tej stronie internetowej,w tym grafika, teksty, znaki handlowe, układ strony oraz inne elementy (dalej zbiorczo „Zawartość”) są własnością Deagle.pl lub zostały użyte przez Administratora za zgodą danego właściciela. Strona internetowa, jak i treści, logotypy, obrazy oraz pozostałe materiały, ich wybór i forma prezentacji są chronione prawem autorskim lub innymi prawami własności intelektualnej.